2012-01-03

Men va fan!

Fan va jag låter deppig och att livet e helt natttsvart i mina inlägg.
Har så mycket mer jag vill skriva så mycket som vill ut och det handlar inte bara om mitt måeende utan det handlar om allt.
Vad som upprör mig, vad jag retar mig på, vad jag älskar och allt där mitt emellan.
Jag har haft en down period nu, så har inte blivit så mycket skrivande.
Har även kommit på mig själv att jag sagt mååååååånga ggr att jag ska sammanfatta vad som hänt dom ggr jag inte skrivit. Men tydligen e jag as kass på det.
Trots att jag sitter här i min lägenhet och knappt går ut så verkar drama ha en tendens att uppsöka mig ändån.
Så jag ska sätta mig ner, och verkligen sammanfatta litta.
Men inte ikväll blir bara en jävla soppa som smakar skit då :)

peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar