2012-01-20

Hjälp mig!

Jag vill ha hjälp nu!!!!
Trött på må såhär! Trött på att vakna upp och redan då må skit! Hur jävla länge ska jag orka kämpa? Jag börjar bli väldigt väldigt trött.
Sen har man en enorm press på sig att bli frisk för att man blir utförsäkrad snart!!!
Vet fan inte vad jag ska ta mig till om jag inte blivit så pass frisk så jag kan vara bland folk igen!
Ska dom tvinga ut mig? Jag vill inget hellre än att kunna jobba för tro mig det är inte kul att må såhär, inte kunna gå ut eller umgås med sina vänner :(
Det är fan rena tortyren att gå igenom varenda jävla dag med en vilja att hitta på något, Att gå till affären eller hälsa på någon vän men stoppas av kroppens jävla uppror om att se det ska fan inte jag göra. Ger mig sjuk ångest och skit så det enda jag förmår mig att göra är att krypa ner i soffan och försöka se film el spela. Men inte ens det hjälper eller går när ångesten är på topp.
Om det finns någon där ute som känner igen sig och läser detta så snälla dela med er av era tips. Jag pallar fan inte mer!
Har fortfarande inte hittat mig en lägenhet heller, så det bidrar ju en jävla massa med. Att bo i en flyttlåda är fan inte kul.

På måndag börjar min första kurs i målet att skaffa mig gymnasie kompetensen och jag är så nervös att inte klara det.
Jag har liksom aldrig skrivit exempelvis uppsatser eller vad det nu heter. Vet inte hur man börjar eller hur man skriver ihop en massa sidor om ett ämne el använder sig av källföreteckning (?) och jag är ju expert på att falla utanför boxen så är rädd att jag ska svamla in med en massa annat som inte hör till :(
Men jag tycker helt klart det ska bli kul att få börja göra något vettigt om dagarna.
Och jag hoppas det ska gå bra för jag behöver verkligen höja både självkänslan och förtroendet på mig själv och se att jag faktiskt duger till något.
Alla dessa nekande plus mitt mående har fått mitt nå längre ner än bottnen i självkänsla och förtroende. Känner mig totalt värdelös på alla sätt där finns.
Och ingen ska behöva ha det så!

Nu måste jag försöka ta mig samman. Min dotter kommer idag.


Peace out

// flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar