2011-12-23

Jag hatar mitt liv!

Åtminstone just nu, orkar inte må såhär hela jävla tiden :(

Sen missade jag tydligen tiden hos min psykolog i tisdags.
Sov inte på hela natten och fick knappt någon sömn när jag väl kunde somna in. För hunden höll på att springa fram och tillbaka som en jävla dåre.
Och blev ännu värre när en bil baktände så det kom en liten knall.
Idag skulle jag varit hoss arbetsterapeut, men fick ringa vid fem och avboka igen :( mådde skitdåligt och ingen sömn på det heller.
Och denna jävla natt/dagen har varit lika jävla jobbig. Hundfanen ( ja just nu är jag sjukt irriterad på henne, men älskar henne ändån) har hållet på med sitt jävla trippande fram och tillbaka. Blir fan knäpp på det!
Vägrar lägga sig ner och va stilla. Nä då ska vi se till att jag heller inte får sova. Och hon vill inte ut har testat de med.
Mår skit illa igen, mådde så inatt med. Hoppas verkligen inte jag ska behöva kräkas. Lyckats avvärja det hitintills. Är så trött så hälften kunde vara nog. Ångesten är ju på topp dessa dagarna jag har det såhär.

Men bara le och se glad ut

Det ordnar sig säkert tillslut.

God jul

Peace out

// flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar