2012-01-15

Sooo saaad

Jag undrar när jag ska bli frisk.
Vet där finns en chans att jag alltid kommer må såhär men hur fan ska
man klara det?
Jag har lite fler bra stunder nu i vart fall, men sen från ingenstans kommer hand och fot svettningar och konstigt mående över mig. Jag kan knappt va stilla för det kryper i kroppen på mig. Känslan vill äta upp mig och jag måste kämpa emot med all kraf jag har . Är så jävla jobbigt. Och ja sömnen är ju fortfarande fucked up vet inte om det beror på att jag somnar så jävla sent och inte får min nattsömn el vad det är , men när jag vaknar känner jag mig oftast sjuk, svag och yr.

Är så jävla trött på allt detta nu. Hur hade det varit om man kunnat leva normalt? Slippa denna jävla skiten? Detta är fan inte ett liv, man är fången i sin egen kropp!!! Man kan inte jobba, umgås med vänner gå ut på långpromenader med hunden , handla eller nått annat för denna skiten är i vägen.
Ibland undrar man om det inte varit bättre att bara avsluta det hela!
Men jag vet bättre, jag har en dotter och jag älskar henne. Vet att jag inte är den bästa mamman i världen , men jag är fan jävligt nära när jag är frisk. :)

Ska försöka rycka upp mig, är helt jävla nere idag. :(


Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar