2012-01-04

Äntligen medvind

Fick besked idag att jag är inskriven på sidan med distanskurser så jag börjar redan den 25 januari med första kursen. Jag har en kurs i taget så det inte blir för mycket för mig och jag tröttnar.
Ska bli spännande och framför allt kul att få något att göra.
Det dom är jobbigast är att jag blir ut försäkrad detta året så har en jävla press på mig att bli frisk med.
Och vet inte om soc hjälper en om det nu skulle vara så att jag inte blivit bättre.
Jävligt kul att man ska behöva vända sig dit med.
Dom har fan inte hjälpt mig hitintills.
Och blir galen på detta boendet.
Man har fan inget privatliv alls minsta lilla man gör här inne hörs rätt ut i trappan.
Vill kunna prata med vänner utan folk ska höra allt man säger.
Är ju jävligt kul. Not!
Drar in som fan från fönstren nu när det blåser med, så är riktigt kallt här inne.
Ja jag är riktigt lack på det nu. Nog för att man bor i en jävla rivningskåk men vadan liksom :/
Men ja skit samma jag ska börja plugga och det är skitkul. Ska bara få ihop lite pengar till böckerna med.


Peace out


// flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar