2012-01-04

Moget.
Skrev mitt andra inlägg vid två inatt men tydligen hade det inte lagts upp, jävla mobil.
Är så satans trött idag.
Hunden har varit igång ingen för att det stormar ute och vinden tycker hon inte om när det blåser tag i fönstret osv.
Det hörs ju inte super mycket men ja hon blir rädd ändån så hon har hållt på hela jävla natten att springa fram och tillbaka höll på bli galen.
Vägrade lägga sig ner.
Har sånna persienner som sitter innan för fönstret med och inte emellan och ja precis som allting annat är dom bara halvdant uppsatta så dom föll ner inatt med. Precis när jag höll på slumra till. Skrämde slag på mig.
I morse försökte jag sätta upp dom igen för gardinen täcker inte hela fönstret så man ser rakt in. Och de e fan inte nice när man vill sova :/
Och hunden håller fortfarande på springa fram och tillbaka. Är inte hennes fel men varför ska det alltid vara såhär när jag kan somna tidigt? Att då ska saker hålla en vaken runt om!!!!!
Är det jobbigaste med att bo i en liten skokartong man kan inte stänga om sig när det blir såhär.
Och de mina vänner är något jag har väldigt väldigt svårt för.

Ska försöka en sista gång med att få lite sömn

Peace out

// flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar