2012-01-19

I dont give a fuck.

Ligger i soffan och kollar på Rules of engagement. Helt okej humor serie. Mår som vanligt fucked up, fötter och händer är dyngsura och magen gör ont. Är så trött med. Inte kunnat komma till ro att vila alls idag.
Blir väl att jag tar ut Tekkla efter programmet sen kryper ner i sängen.
Tagit en nervlugnare med som man så fint kan kalla det för . Så hoppas på den hjälper.
Förstår inte varför jag ska skriva när jag inte mår så bra, men ja kanske är mitt sett att få ur mig lite för att dämpa vad som händer.
Och jag bryr mig inte om någon läser min blogg och anser att jag bara gnäller. Började ju faktiskt för just denna anledningen, att skriva av mig.

Peace out

//flippz

1 kommentarer:

Fiona sa...

Hej J

Du lämnade tidigare idag ett inlägg i min blogg. Jag tycker att alla som gnäller kan ta och hitta på något vettigare med sitt liv. Personer som inte upplever det vi upplever får ta och läsa på om hur jobbigt det är att leva så här och att folk gnäller gör inte direkt våra liv lättare. Jag har haft en del som skrivit att jag är 5 år och gnäller. Det gjorde så att jag hamna i en grav attack och skada mig själv. Blev då tvungen att ta bort att man kan kommentera, tråkigt. Men nu kan man göra det igen men skriver man nåt olämpligt blir man anmäld. Jag tycker det väldigt starkt av dig att börja plugga igen. Det krävs mycket mod och det har du, och det kommer att hjälpa dig i längden, att vara sysselsatt. Tyvärr har jag inte kommit dit än men hoppas på det till nästa år. Hoppas du mår bättre snart. Ska ta och läsa vidare på din blogg. // Fiona

Skicka en kommentar