2012-01-15

Borderline

Hittade denna videon på youtube.
Den beskriver väldigt bra mitt eget kaos i kroppen.
Jag har fått diagnosen men vägrat acceptera den för dom flesta människorna backar undan för personer med borderline som om det är något riktigt fult att ha.
Var t.o.m någon som sa till mig att jag skulle försöka få någon annan diagnos satt i papperna för detta var så hemskt.
Men nej jag tror det är dags att sluta fred med mig själv och inse att jag är sjuk, att jag inte klarar vissa saker just nu och att jag är helt upp och ner.
Det är riktigt jävla svårt men jag tror jag måste bli vän med mina diagnoser.
Acceptera att detta är jag.
Sluta försöka hitta fysiska förklaringar på saker och ting som orsakas av något helt annat.
Först då kanske min väg till att bli bättre kan börja med.


I vilket fall jag blev väldigt ledsen när jag såg videon för kände igen mig så väl.
Börja fan t.o.m gråta och det händer fan inte ofta.

Här kommer den : 



Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar