2012-01-16

Skummelummare

Var precis ute med hunden.
När jag sätter foten utanför dörren märker jag två mörkklädda personer utanför huset typ två dörrar bort. Helt tysta. Jag fortsätter med tekkla över gräset och låtsas som jag inte ser dom.
T stannar för tömma blåsan och personerna har börjat röra sig. Ser dom passerar mig och dom säger fortfarande ingenting. Lägger märke till att en av dom har något i handen.
But its not my buisness.
Antagligen några källarplundrare som försöker få tag i säljbara saker. Men det dom missat är att det är inprincip bara lowlifes som bor här. Inte personer med pengar precis.
Ja ja whatever , kommer dom in i min trapp och försöker något så har jag värsta mördar hunden *host* *host*
Men jag hoppas att dom kommer på bättre tankar och håller sig borta härifrån.
Och jag kan svära på min ena arm att det inte bara var förbi passerande eftersom det var på inner sidan av huset och dom var helt tysta när jag kom ut och börja röra sig när dom märkte att jag rasta hunden precis utanför.
Och ja man lär sig snabbt känna igen vissa sorters människor.
Fast o andra sidan kan det vara min fantasi som galopperar iväg :)


Peace out


//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar