2012-01-12

Sömnens guldgruva

Är riktigt trött idag men jag somnade innan 5 inatt e nog första gången på väldigt länge. Tog en stilnoct för att kunna somna in och det funka kanon inatt. Tyvärr var det min sista. Vet onte om jag har fler för uthämtning eller vad som händer. Sa till psykologen igår men fick nog aldrig svar på det om jag skulle få nya el nått. Minns bara något om ett bolltäcke.
Jag hoppas i vart fall att jag kan somna tidigt ikväll igen känner att sömnen blir lite annorlunda när den faktiskt utförs under natten.
Att jag är trött nu beror nog på att kroppen behöver fler timmar.

Jag läste någonstans att man aldrig kan ta igen den förlorade sömnen kroppen behöver faktiskt inte den. Utan den återhämtar sig väldigt snabbt och att den faktiskt tar igen sig under dagen eller vad det var.
Det stämmer säkert men känns verkligen inte så.
Ska göra min smoothie nu sen ut med tekkla. Kolla runt lite på internet efter lägenhet och hjälpa en vän göra reklam för sin bok. Sen blir det ut med hund igen och tidig säng.
Få upp värmen med. Skit kallt inne. Blåser ute igen och ja som jag berättat innan. Det blåser rakt in här. Måste fixa ett tjockare täcke. Inte kul att vakna upp och frysa :(

Peace out


// FlippZ


0 kommentarer:

Skicka en kommentar