2012-01-19

missad tid igen...

Kom precis på att jag skulle varit hoss psykologen igår :(
Men jag har helt missat den tiden, så jävla trött på mig själv.
Måste ringa el maila och få en ny tid.
Hur svårt ska det vara att komma ihåg? Får en sms påminnelse dagen innan, sen glömmer jag lägga in det i kalendern för man tänker jag gör det snart.
Men på något sätt under den minuten så har tusen andra *att göra saker* dykt upp i huvudet och man har glömt det helt.

Skulle fixa lite käk igår kväll vid 22,30 tiden, glömde det på spisen märkte inte ens att här va fullt med rök förrens brandlarmet gick igång, stekte fiskpinnar och skulle bara göra nått snabbt och ja det ena ledde till det andra , jag glömde bort dom.
Men ja det positiva är ju att nu vet jag att jag har ett brandlarm och att det funkar. 

K har precis varit här och handlat till mig så nu ska jag käka lite sen blir det krypa ner i sängen igen.
Somnade runt 6 i morse och gick upp 9,20 .
Fick ett ryck att kolla igenom flyttlådorna i köket med. 1 1½ låda senare är jag sjukt trött och ger upp.
Vet fan inte vad jag vill behålla eller vad jag vill kasta eller vad som ska förbli nerpackat och vilket som ska upp. :( 
Men ja nu ut med hunden, sen en smoothie därefter vila mig lite.

Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar