2011-03-05

Vakna upp tidigt i morse, sovit hyfs. Blev väckt inatt av rumskamraten, tog ett tag innan jag kunde somna om.
Fick akupunktur igår kväll,hjälpte inte som det brukar :(
I vilket fall vaknade jag vid 07, försökte somna om men den skiten satte igång  så smått, typ obehag i magen upp till hjärtat.
Gick upp vid 08:10 och åt frukost.
Skakade som fan och kände mig helskum i kroppen.
Gick och la mig igen.

Hade en enorm känsla av att jag vill dö :(
Började t.o.m tänka ut vad jag skulle skriva till min dotter, mina syskon och närstående.
Jag är fruktansvärt rädd för den här tanken.
Försökte prata med personalen men dom ville inte lyssna utan jag skulle vänta tills min kontaktperson började jobba ikväll.

Tog en stecolid, hjälpte lite men märker hur den börjar släppa nu .
Varför mår jag såhär?
Jag vill inte dö, varför tänker jag då på det?

Peace out 


//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar