2011-03-27

Hola!!!

Jag är inte värlsbäst på att uppdatera min blogg just nu men det finns oxo en orsak till det.
Kämpar fortfarande med mitt måeende. . .
Kom hem från psyk förra fredagen. Och det är jävligt tufft kan jag säga.
Men som sagt försöker kämpa på.

Letar lägenhet för fullt med så får se hur den biten går. Men det blir nog tillbaka till ystad.
Ska nog flytta in till morsan ett tag först se hur det funkar. Är ju knappast något man vill när man är 30 bast men hon bor ju där nere så är lättare att kolla på lägenhet då med.

Varit rökfri i 2 månader med ... Känns jävligt bra ...

Lägger upp lite från min dagbok från tiden på psyk lite senare kanske...
Mest för att folk ska förstå hur jävla dåligt man kan må och hur psyket kan totalt fucka med en.


Peace out
lev väl

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar