2011-03-16

Dag 2

Igår började dagen utan iktro. Tog 5 mg stec vid 8 el 9 för att det inte skulle bli för jävligt.
Men kände av en hel del, hade några stunder med lugn i kroppen sen satte det igång igen, vet att det kommer bli 100ggr jävligare och vet inte riktigt hur jag ska klara av dom jävligaste dagarna.
Ganska nedstämd efter att ha läst igenom min journal med.
Dom har ju fått allt om bakfoten, stod att jag missbrukat amfetamin 2001-2004.
Det är helt åt helvete fel, första gången var år 1999 och det var inte frivilligt.
Sen festade jag på det från och till, men eftersom jag blev lugn på det och jag somnade så testade jag kokain, Inte heller det var i några större mängder eller regelbundet.
Jag slutade mitt festande för 6 år sedan när jag märkte jag ville dricka när jag blev arg, så då fick det vara.
Har inte rört något av det sen dess eller druckit.

Men så går det när man är ärlig och ingen lyssnar ordentligt.
Sen stod det att jag var benzomissbrukare i den senaste anteckningen från förra läkar samtalet,
det får varken jag mina kontaktpersoner eller övrig personal här att gå ihop.
Jag kom hit som jag nu förstår måste ha varit en lågdos abstinens som blev till en benzo avtändning när dom bara drog ifrån iktrovilen utan någon nedtrappning.
En medicin som min förra läkare ordinerat mig.
Jag tar knappt stecolid trots att jag borde det när jag har dom värsta stunderna.
Jävligt kul att dom stämplar en såhär utan att se till den verkliga faktan.

Vad kommer hända med mig nu?!?

Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar