2011-03-10

Hemma.

Då vart man hemma på permiss igen, taxin skulle komma 17:30 jag satt och väntade till 17:50 sen gick jag in igen, ja då hade han ställt sig på framsidan (stora entren) idiot fan.
Men sen bar det iväg.
Var och är riktigt trött blir det på stecoliden när jag tar mer än 5 mg, Tog den för iktrovilen håller inte styr på den ångesten jag haft idag och jag ville klara åka hem.
Men oro/ångesten bryter sig igenom den med. Va fan ska jag göra?!!!
Jag har i vart fall börjat tänka att jag inte är rädd för den att den får vara där bäst fan den vill med sina attacker och allt som hör där till.
Den ska inte komma och tro att den äger mig, jag är min tanke, jag styr vad som ska tänkas.
Jag har kontrollen över mig själv, inte dena sketna ångest eller panikattacker. Mitt Liv!!!

JAG KAN , JAG VILL , JAG SKA!!!!!

Ljuden jag hör är inte farliga, det är bara ljud.
Ångesten är inte farlig även om den är väldigt obehaglig, det är bara mina tankar som lurar mig.
Det kan vara GAD.
Det kan vara avtändning som förstärker alla mina sinnen och gör det värre, hur som helst:
JAG KAN INTE DÖ!!
JAG KAN BEMÄSTRA DET!!!
JAG KAN!!!!
Ska ta till alla knep, läsa på allt.
Beväpna mig mot den, acceptera att just nu mår jag såhär.
Det kommer bli tufft.
MEN JAG KAN!!!!

Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar