2011-03-10

Nuvarande tankar

Skrev ner varje tanke jag kunde greppa tag om när jag var hemma första kvällen under ca 15 min

And here they are:

  • Barnen leker ganska högljudt, men de är ju bara barn
  • Jag är jätte trött men kan inte lägga mig än (19:47)
  • Måste hålla koll på valparna inatt
  • Fan hör inte mina egna tankar för dom skriker så
  • Syrran vill sova, det vill jag med är dom som inte höll koll på sin hund när jag var iväg och nu är där valpar som ska tas om hand om nätter och dagar
  • Aaaa, vill ha lite lugn och ro
  • Fan M får knappt luft som hon håller på att tjabba
  • Blivit tillsagd men lyssnar som vanligt inte
  • bortskämda
  • Känner mig stressad, försöker hålla koll på mina tankar
  • Varför säger ingen till dom?
  • Jag kan klara detta!!!!!!!!!!
  • Vet inte varför här är fullt hus som vanligt. Har ju sagt att det är jobbigt för mig
  • Ska titta lite på tv nu (20:00)
  • Rädsla
  • Nej inget att vara rädd för
  • Skrik igen nu, syrran på hunden och barnen
  • vill dom ska dämpa sig lite
  • min hund kom in till mig, hon är underbar
  • M tjurar. lugn igen
  • Tänker på min andning
  • Vill sova
  • Dörr slängs igen
  • W skriker i köket
  • Känner oro i magen
  • Nej gå  bort, behöver inte vara rädd
  • Slappna av nu
  • Vill krama och mysas till film, ingen stress, inget skrikande överallt
  • Lite ångestkänslor i bröstet
  • Sticker till
  • Ska nog vila snart
  • B är här inne och jävlas, jävla stress hund
  • Känner mig hungrig och trött
  • Ska äta en banan
  • Känns som om jag vill gråta
  • Sticker i hjärtat
  • Aj,, magknip
Det var ett sjukt tivoli där hemma på barnen och hunden plus att grannarna kom sen broren och någon till,
Jag kämpade med varje kraft i mig för att inte åka tillbaka till psyk.
Men vad jag inte förstår är varför min syster inte kunde ta hänsyn till hur sjuk jag blivit och låtit barnen vara där dom oftast alltid var.
Och att be om att inte ex grannarna skulle titta förbi även om jag gillar dom skit mycket så var det redan riktigt jobbigt med alla ljud, skrikande och skit.
Hade ju berättat hur jag mådde och hur känslig jag var.
Ansåg att jag betalade fan hyra då skulle jag få ha något att säga till om...
Men tydligen var min åsikt inte värd så mycket.


Peace out


//Flippz



0 kommentarer:

Skicka en kommentar