2011-03-14

Tillbaka på noll...

Då har man haft läkarbesök, han skulle skriva ut mig med bara ikton, jag blev självklart rädd eftersom stecoliden hjälpt mig med panikattackerna vid behov, dom har varit mina livräddare.
Men nä då skulle jag istället stanna kvar och avgiftas, valde det själv men tydligen får man själv inte bestämma, ville trappa ut sakta med iktrovilen, men nä det gick ju inte för sig, satte in stecolid 2ggr om dagen vid behov.
Detta kommer bli ett helvete igen.
Måste ta ett nytt snack med läkaren
Vet fan inte vad jag ska göra, så har jag blivit grön obsad igen, får inte gå ut utan personal.
Fattar fan inte varför, bara för att jag var tvungen att välja avgiftning för att jag inte klarar av att åka hem än.
Allvarligt, varför kunde dom inte skriva ut mig med båda medicinerna, dom vet ju att jag inte missbrukat dom. Så kunde jag gjort upp en nedtrappning själv.
Men istället ska jag vara kvar i detta helvetet och avgiftas. Från vad?
Dom drar ju bort någon av medicinerna direkt och antar det kommer bli iktrovilen jag kommer välja bort.
Men hur ska jag kunna stanna på en avgiftning från stecoliden när jag bara tar den vid behov?
Antar att dom tvingar på en sånna här ultimatum bara för att man ska lämna plats för andra.
Ser ju hur folk som verkligen inte borde skrivas ut blir utskrivna 2 dagar efter är dom tillbaka igen.

Något som är ännu roligare är att det står i min journal att jag är missbrukare.
Fick jag reda på vid läkarsamtalet.
Eller rättare sagt dom sa att jag var missbrukare när jag protesterade mot deras upplägg med medicinerna för det stod minsann i papperna så jag skulle sätta mig ner och vara tyst.
WTF!!!

Jag ska försöka ta mig igenom det här, hur vet jag inte , men jag måste.
eller så kommer jag antagligen sluta lidandet på annat sätt.
Är ändå inte värd något.
Gör bara mig själv och andra besvikna.

Peace out

//Flippz


0 kommentarer:

Skicka en kommentar