2011-03-08

Inget farligt

Precis varit ute en runda, gick upp mot stora vägen där jag inte vågat gå innan.
Tänkte att jag kommer inte dö om jag får en attack nu. Jag har mobil med mig, jag är nära sjukhuset.
Det är bara mina tankar, jag styr mina egna tankar ingen annan.
Andas djupt.

Skulle börjat på iktrovilen idag men är fortfarande skeptisk, sen ska jag hem med och det väcker oro i mig, försöker inte tänka på det, men är svårt.
Attackerna är ju väldigt skrämmande.
Men jag kan inte dö!!!!!!!!!
Dom är inte farliga.
Andas, följ med, stanna i nuet, inte vad som kan eller kommer att hända.

Annars har jag väl fortfarande den jobbiga känslan i kroppen, trycket runt hjärtat och oros känslor i kroppen.
Försöker ignorera dom, det är *bara* ångest och inget annat.
Kan inte dö, hjärtat kommer inte brista. ljud är inte farliga kan inte skada mig.
Är bara överdrivna känslor i kroppen.
Och det kan t.o.m. vara iktrovilen även om jag hade låg dosering så blir kroppen beroende, så vem vet kanske bara är abstinens.
Kan vakna imorgon och vara fri från allt.

Peace out

// Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar