2011-03-04

Ångesten 1-0

Åkte hem igår på permiss, var en jobbig bilresa men jag klara det.
Var fullt hus när jag anledde men jag satte mig hos dom andra ändå.
Fick känningar av attacker men dom bröt aldrig ut.

Tekkla väckte mig vid 04, hon ville ut så vi gick en liten runda.
Kunde inte somna om sen :( Försökte ett bra tag men det gick inte. Började må skit med.
Försökte avvärja attackerna och dämpa känslan i kroppen.
Var en intensiv värme och olust känsla.
Blev värre och värre.
Försökte plocka undan lite, titta på tv, prata med syrran men det ville inte lägga sig.
Så K fick köra in mig till psyk igen.

Sen har dagen bara varit ett helvete. Tankar på döden som ända utväg har varit riktigt starka. den här jävla känslan i kroppen lägger sig aldrig.
Den lugnar sig i mellan åt så det är väl skönt.
Men sen blir den intensiv igen.

Har cyklat lite, tittat på tv och pratat med dom andra här, men den är fortfarande kvar.
Vad i helvete ska jag göra?
Kan ju inte stoppa i mig stecolid varje dag.
Nä, detta är för mycket.

Är besviken på mig själv med att jag inte klarade hela helgen hemma.
Försöker tänka på vad tankarna gick till idag, men är svårt att fokusera när jag mår såhär :(
Vill verkligen inte dö, men känns som ända utvägen.

Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar