2011-10-01

OMG OMG OMG OMG!!!!!!!


 Ja ni ser rätt!
Jag har fått på mig en one piece eller jumpsuit som det med kallas för.
Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle ta på mig en sådan, tills min älskade dotter dyker upp med en sån idag som jag skulle ha.
Omg omg omg tänkte jag , hur ska jag slingra mig undan det här på ett snyggt sätt?
Efter en inre hetsig diskussion med mig själv, vilket jag förlorade så tog jag emot med ett leende.
Och självklar skulle mamma ha den på sig. Så jag får strikta direktiv om att jag måste ta av mig mina kläder förs och sen ta på mig den.
Jag behöll ett linne på och sen zippar jag upp.
NEJ NEJ NEJ mamma hör jag Felizia strängt säga dra upp zippen längre linnet ska inte synas.
Skamset sänker jag blicken och drar upp den en bit till.
Då rusar dottern emot mig och suckar nej såhär , se nu ser man inte linnet alls.
Visste inte att det fanns regler till en sån här stor babydress som jag tycker det är.
Dumma mig som inte håller mig uppdaterad på dagens *host host* mode.
Och eftersom jag är en person som bjuder på mig själv så delar jag med mig av bilderna vi tog.
Och ja den är ROSA det är ett ännu större OMG OMG OMG!!!!
Jag i en helt rosa dräckt, vart är världen på väg.

Det är sådana här saker man gör för sina barn, man tar på sig något man ogillar plus att färgen inte direkt är min favorit.
Men att få se sin dotter skina upp och le är guld värt.
Så ja för henne kan jag rubba en massa principer.
Och detta var en av dom, jag skulle aldrig dra på mig en sådan här,
se på mig nu.
hahaha

Det som är värst är att jag faktiskt tycker den är uber mysig.
men schhhhh säg det inte till någon


Vad  har mer hänt idag hmm, ja jag möte upp Felizia och hennes farmor vid biblioteket.
Sen drog jag och fille hem träffade L så han hängde på , sen satt jag o han och pratade där ute i 2 timmar.
Kände av ångest skiten hela tiden men försökte ignorera den helt,
och jag klarade stanna i situationen.
Kanske inte är något speciellt för andra men för mig var det en seger.
Men shit vad trött jag var när jag gick in igen. 
Men ikke att jag skulle sova, hade tvätttid vid fem så vart bara att hålla sig vaken.
Satte igång tvättandet , träffade C andra rundan till tvättstugan stannade och prata med henne en bra stund.
Gick bra det med även om kroppen skrek att jag skulle sticka därifrån.
Jag försökte prata lugnt och sansat,
Vilket inte är min starka sida eftersom jag känner mig helt hyppad.

Jag och Felizia fixa sista tvätten vid 23 och sen mös vi ner oss i soffan och hade räkfrossa .
Nam nam nam nam 
Nu sover min lilla ängel gott och vår hund har kurat ner sig med mig i soffan och snarkar som Fan. 
Detta är livet,
detta är vad allt handlar om för mig.
Min underbara dotter,
kommer kämpa om så livet ut för att vara den bästa mamman i världen för henne trots mina tillfälliga begränsningar.

Nu är det min tur att mysa ner mig i min rosa kreation och försöka locka till mig john blund

Peace out

//Flippz



0 kommentarer:

Skicka en kommentar