2011-10-27

Torrpunderi !

Fyfan vad jag är slut idag!
Skulle städa igår men slutade med att jag börja sortera bland lådorna under sängen och annat . Är expert på att lägga allt huller om buller. Papper över allt osv.
Så ja här såg värre ut än när jag började.
Glömmde både tid och rum i mitt sorterande blev inte klar förrens vid ett inatt.
Höll på somen jävla torrpundare för fan. Galet när det blir så.
Höll på att ge upp efter ett tag för det tog aldrig slut liksom.
Vad ska man spara och vad ska man kasta.
Gör det inte lättare att man bor så man inte kunnat packa upp alla saker så att lägga allt på sin rätta plats är inte ens lönt att göra nu.

Var så inne i allt så jag glömmde ta min medicin igår och det märker jag nu.
Känner mig febrig och halv kass.
Ja sen tog ju ryggen en jävla massa stryk igår med så den är inte av denna världen så ont jag har. Tänker på om jag ska fortsätta med vad jag påbörja igår fast med dom packade lådorna.
Organisera i dom och samla ihop alla papper som ligger huller om buller där med.
Blir nog tusen ggr lättare att packa upp sen.
Måste bli bättre på att kasta det som behövs kastas och hålla koll på papper så dom ligger på en och samma plats.

Vad är annars nytt då?
Jo jag har fått förlängt till den 31januari. Så kan pusta ut lite och inte känna pressen över att hitta något inom en månad.
Höll på ta knäcken på mig.
Inte kul att få nej efter nej.

Men ja inte mycket att göra åt det.

Nu ska jag käka lite, ut med hunden och sen får jag se om jag myser net mig i soffan till en film eller om jag tar och rensar i lådorna.


Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar