2011-10-09

Nu brinner det i knutarna....

Mitt vanliga flyt har kommit tillbaka nu. Lite stressad över att hitta lägenhet innan den sista november.
Hade en på g jag skulle hyrt i andra hand som hade köpt mig ytterligare några månader att hitta eget fast boende.
Men killen jag skulle hyra av blir försenad med sitt han skulle ordna med, så det är kört där med.
Så nu e det verkligen panik.
Vad gör jag åt det, jo jag söker allt möjligt runt om Ystad med.
Och om jag känner mig rätt kommer jag bara sätta mig ner snart och skita i precis allt, det får liksom gå som det går. 
Pallar icke stressa.
Och kan inte göra mer än vad jag gjort.
Satt upp mig i bostadskö på diverse hyresvärdar i stan, skickat in en presentation på mig själv som komplettering av ansökan.
Skickat in ytterligare förslag till dom som har policyn att inte ta in folk med anmärkningar trots borgenär.
Men fortfarande fått ett nej.
Blivit medlem på en sida som kosta 149 kr för 60 dagar.
Skrivit ner dom hyresvärdar som listades där, även dom privata.
Så ska ringa runt till dom på måndag efter jag varit hos arbetsterapeuten .
Sen får jag väl ringa soc med och kolla upp om dom fortfarande kan bistå med någon sorts hjälp till boende.
Så ingen kan ju säga att jag ligger på latsidan direkt när det gäller att hitta nått.

Ska bli kul o se vart jag hamnar denna gången.

Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar