2011-10-10

Inköp...

Var inte alls pigg på att stiga upp idag, skulle vara hoss arpetsterapeuten kl 09:00 och jag somnade runt 6 tiden.
Måde fan ikke bra när jag steg upp heller, massa skumma känslor i kroppen.
Varmt ångestfyllt tryck i bröstet.
Men jag tog på mig och började gå.
Trycket blev mer o mer intensivt. Jag tar upp telefonen och ringer för att avboka.
Får inte tag i henne. Trycker i mig en stecolid och fortsätter vägen till psyk.
Efter ett tag så börjar trycket försvinna och jag kan slappna av lite.

Vi pratade lite allmänt runt adhd och fick med mig lite papper jag kunde läsa för att förstå lite mer vad det som är som händer i min kropp osv.

Efteråt styrde jag mina steg mot hemköp så jag kunde handla hem lite mjölk o annat skit.
Kände att jag var så pass så jag kunde klara av det.
Väl där inne tänkte jag att varför inte unna mig själv något extra för en gångs skull.
Så köpte mig en ny borste (tror det heter svinborste el nåt ska i vart fall vara lättare att borsta ut håret) Oliv schampoo och balsam och annat krims krams.
Så ska ta ett långt avslappnande bad imorgon om jag nu kan ligga still så länge. :)





Peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar