2011-10-03

Livet.....

Då vart snart måndagen slut och livet flyter på som vanligt.
Har haft min underbara dotter hos mig i helgen.
Hon har varit ute en del med sina vänner, men det är sånt man får ta, hon är ju trots allt 13 år,
har inte tid med mami ju.
Vi har ändån hunnit med lite mys. :)

Innan hon åkte hem så  bestämde jag mig för att vi skulle gå till hemköp.
Var somvanligt sjukt jobbigt att gå  ut och fich små attacker , och inne på hemköp började en större attack bryta ut.
Jag försökte på alla sätt o vis klamra mig fast vid något och få in annat i tankarna.
Och jag lyckades denna gången att bemästra den.
Väl framme i kassan vart jag dyng sur , mindre nice.
Kunnat tro det ös regnat ute eller nått.

I  vilket fall när vi går igenom åhlens på vägen ut så tänkte jag varför inte utmana mig själv lite.
Så jag och Felizia gick bort till underkläderna och kolla lite.
Köpte en bh och lite trosor till henne.

AAAAAAAAAAAA
Min tös är stor!!!!
Men ja det är ju inget man kan förhindra precis att dom  blir äldre. :)
Så är bara att njuta av stunden och vara glad över att hon faktiskt inte tycker det är pinsamt att vi gör sånt ihop.
<3

På vägen hem gick det bättre och kände inte ångesten eller den sociala fobin vara så tryckande.

Sen blev det att kasta på tösen på bussen.

Det  är lika jobbigt varje gång att säga hej då.
Jag stålsätter hela mig för att inte visa något för henne.
Och oftast så bråkar vi den sista stunden med.
Men jag tror det är för båda inte vet hur vi ska släppa ut vad vi egentligen känner eller visa hur jobbigt det är.

Jag älskar min dotter över allt annat på denna jorden.
Och när jag flyttade upp till Kalmar och Felizia flyttade till sin pappa så var det inte det lättaste beslutet jag tagit.
Men jag började må sämre och sämre.
Och aldrig jag ville att Felizia skulle se mig så.

Det var förkrossande att inte ha henne hos sig varje dag,.
Det går inte beskriva den smärtan.
Och den finns fortfarande kvar.
Den är där dag som natt.

Men jag måste fortsätta kämpa.
Inte bara för mig sj utan för min dotters skull.

Det bästa jag åstadkommit här i livet är min dotter.


Peace out


//Flippz



0 kommentarer:

Skicka en kommentar