2011-10-09

okej nu får det va nog!



Vet att jag spyr ur mig en hel jävla massa om detta, men är så fruktansvärt trött på panikattackerna.
Tänkte ha lite soffhäng med hunden ikväll till nån  film och käka lite gott. 
Så jag tar hunden och drar ner för ta ut pengar och gå till alhulmlas (?) för att köpa lite godis.
Vägen dit gick hyfs. Sätter Tekkla utanför och går in. Finns en annan person där med plus ägaren.
Jag står och kollar chipsen, det kommer in ytterligare en person. 
Då smäller det. 
Känner hur jag får svårt för att andas, hur en obehaglig värme sprider sig från magen upp till bröstet och jag börjar känna dom välbekanta domningarna i armen.
Känns som jag e på väg att trilla.
Händerna är fuktiga av kallsvett.
Jag tar en påse betalar och drar ut.
Försöker få in lite frisk luft medans jag tar tekkla och vi drar oss hemåt.
Väl hemma börjar det lugna ner sig igen.
FUCK
Är så sjukt trött på detta helvetet.
När ska det sluta? Varför kan jag inte ta kontroll över det?
Och varför efter så många år är jag fortfarande rädd för attackerna?
Vet ju att jag inte kommer dö, men ändå känns det som att nu är sista stunden kommen.

Men jag fortsätter kämpa!
Jag ska klara det.!

Peace out


//flippz

1 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade hjärtat nu kommer jag snart ner till dig för vi måste ses! Det var så många år sen men ändå känns du som min själsfrände. Vi är så fruktansvärt lika och jag måste säga att jag verkligen förstår dig. Du ska veta att jag finns för dig och tänker mycket på dig och som du skrev till mig, vi kämpar tillsammans hjärtat. Du o jag baby! ;) Kramar Diana

Skicka en kommentar