2011-02-28

Helgen,

Inte haft ork att skriva trots att jag borde. Får försöka göra en sammanfattning.

Fredagskväll var helt sjuk, ville bara springa från mig själv, kändes riktigt sjukt.
När jag pratade gick det i 180 och kände själv hur stressad jag blev, sen torr i munnen och våt både i händer och fötter. Sömnen gick åt helvete med.
Skulle vila efter frukost men var för högt snark här inne av den jag delar rum med så det gick inte. Fick lägga mig i behandlningsrummet. Men jag kunde inte varva ner och det spände runt hjärtat som fan. 

Efter middagen bestämde jag mig för något jag aldrig tidigare vågat.
Men jag vill prova allt nu för att må bättre, så det blev akupunktur, 5 nålar i båda öronen.
Det var okej, kändes väldigt obehagligt emellan åt. Men dom ggr jag kom in i avslappningen var det så skönt.
Och ännu skönare var det att jag inte hade en massa tankar i huvudet.
Fick ont i huvudet och axlarna efteråt och sen kom ett kraftigt illamående och yrsel.

Resten av dagen gick åt att hitta den där känslan igen av välbehag men misslyckades.
Var även ute och gick och cyklade lite på motionscykeln.
På kvällen bad jag om att få sova i tvrummet, kände jag behövde en hel natts sömn.

Blev väckt 2 ggr av att dörren gick igen , och inte fick jag ligga och dra mig på morgonen för *** kom in och skulle cykla, blev förbannad och skrek - Ut härifrån! Men nej han skulle minsann cykla. Fråga om han inte såg att det var upptaget och sa till honom igen. Helt jävla sjukt.
Personalen får fan hålla koll på en sån dement jävel.!!

Dagen igår var riktigt upp och ner, började med att jag blev väckt ju, sen kände jag dom konstiga *inre skakningarna* som jag bäst kan beskriva det.
Byggde puzzel med L.
Var yr och det kom illamående över mig även när jag pratade och skratta med.
Och ja pratet gick i 180, känns som om jag inte kan sakta ner när jag väl börjat, känner torrheten i munnen och svettningarna blir hemska. Gick ut en runda. Sen cyklade jag 3 ggr under resten av kvällen.
Tog akupunktur på kvällen vid ca 23:30 fick min insomningstablett 15 min senare kl 24 tog vi ut nålarna.
Gick och la mig, måste ha somnat pladask för minns knappt att jag lagt mig.
Blev störd några ggr i morse men kunde somna om igen, väldigt skönt.
Vaknade igen med dom där *inre skakningarna* riktigt obehagligt.

Nu känner jag mig bara riktigt trött och hungrig samt ett tryck vid hjärtat och händer som är svettiga.
Lyckades sätta mig på cykeln lite och fördrev lite tid där.


Annars så går mycket av mina krafter mycket till att hindra mig själv från att skada mig.
Är jobbigt med den tanken som finns där hela tiden.
Försöker stå ut men är fan inte lätt.

Peace out

flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar