2011-02-25

Another day in paradise....

Det är kaos inne i min kropp, känns som om jag ska gå i tusen bitar.
När ska detta ta slut? När ska jag få må bra?
Trött på att kämpa hela jävla tiden. Hela livet har varit en kamp för överlevnad, vill att det ska vara över nu.
Kunna slappna av utan att vara på helspänn 2 sekunder efter.
Och den här yrseln är skit jobbig, den sätter igång attacker jag borde kunna avstyra, känns som om hela marken under mig gungar, blir mer och mer svettig men fryser samtidigt. Torr i munnen, försöker fästa blicken på något och intala mig själv att det inte är någon fara.
Jag kan klara det.

Sitter ner och äter min mat, försöker stänga ute alla ljud och koncentrera mig på maten.
Äter lugnt och sakta, håller mig kvar i situationen .
Sitter två andra vid mitt bord L har jag träffat innan och pratat lite med. Men den andra är nya här, eller i vart fall ny för denna turen jag är här, Jobbigt, vill inte hon ska börja prata med mig. Försöker se upptagen ut med maten. Tittar ner, färdig, reser mig upp, yrseln har lagt sig lite.
Damen säger : Vilken fin ring!
Känner att jag måste vara artig och svara. Berättar att jag fått den av min storasyster. Börjar gå därifrån känner hur jag spänner mig och är varm i hela kroppen, yrsel igen. 
Sätter min disk, tackar för maten , går in på mitt rum och äter min banan och börjar skriva.
Sticker till i hjärtat flera ggr, obehagligt och jobbigt.
Försöker hitta mina tankar, kan inte.

Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar