2011-12-07

Frossa i hallonskogen

Ligger här hemma i sängen och känner mig inte alls bra!
Har inte tid att vara sjuk. Kände av det lite inatt men förträngde det. Skulle ringt i morse och avbokat tiden hoss min psykolog, men tänkte det går säkert över, men ikke, här ligger jag nu i feber och frossa. :(

I övrigt så har det inte varit en bra vecka sen sist.
Jag åt en banan och två drickyoughurt förra veckan och hmm ska vi se åt på söndagen . Sen åt jag det på onsdagen när jag skulle till psykologen. Jag kunde inte ta mig till affären för ångesten var på topp och ja hela kroppen var skakig förr jag inte hade nånn kraft typ.
Så i söndags fick jag inse att jag nog fan behöver hjälp att få handlat hem mat!
Så i måndags kom käre K in och handlade till mig.
Och den knasen hade köpt mig en micro med:)) så jävla go hon e, så nu kan jag göra gröt till frukost utan va rädd att glömma bort den på spisen.
Och jag har mat hemma.
Wiiiii.
Så nu ska jag försöka få krafter till stt laga till något med XD. Men tror jag får börja med något litet så min mage inte får en chock!
Mmm ris och kyckling blir det nog idag.
Har obehagliga hjärtrusningar med och blir sjukt torr i munnen så fort jag gör något.
Pratade med min läkare idag , jag ska stanna kvar på dosen jag har och sen ska jag få kollat blodtrycket och pulsen tror jag det var.
Inte kul att ha det såhär ju!
Vill ju må bra!!!! Och det kändes ju faktiskt lite bättre när jag började på den.
Nu vet jag fan inte, men ja jag har ju knappt ätit något så det kan ju bero på det med , att kroppen blir extra känslig eller något.
Nu måste jag ta ut tekkla. Sen får jag ringa psyk o avboka, sen blir det ner under täcket igen.

Peace out


//flippz


0 kommentarer:

Skicka en kommentar