2011-12-14

Skit dag ...


Verkligen inte min dag idag....

Kommer ner i tvätten kastar in två maskiner, ska låsa kommer på att det fan inte kan va den 15e idag det var ju lucia igår
. Kollar kalender, stämmer, in och stoppa maskinerna, tycker det luktar skit , förbannar mig över att man inte kan ha en fräsch tvättstuga... 
Tar ut kläderna...
 allt e fortfarande torrt, skumt , 
går upp skit doften förföljer mig.
 Kollar under skon. 
Men vaaaaa fan trött i jävla hundskit. AAAAA Blir mer förbannad för hur jävla svårt är det att ta upp skiten efter sin hund??
 Där jag bor e många hundar och alla rastar av dom på gräset här bakom...
 Skit ligger överallt. 
Jag tar upp efter min hund, väldigt sällan det inte händer. Är om jag glömt en påse eller hon går lååååångt in i en buske.... Kryper ner och gömmer mig under täcket igen.... Love life
Peave out
/Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar