2011-12-01

Konrad morot och fröken rask.

Jag borde ha somnat för längesen, är sjukt trött och ögonen går i kors!
Var hoss psykologen igår (ons) och det gick hyfsat okej.
Var tvungen att gå inom Statoil , behövde något att äta för hade inte ätit sen i söndags tror jag! Helt glömt bort det. Jag har varit super hungrig men samtidigt inte. Jag vet det låter helskumt. Men märkte som sagt av det nu så blev en drickyoughurt och en banan.

På vägen från psyk så mådde jag först skitbra men sen börja jag känna mig lite skum. Kändes som en värme runt hjärtat/bröstet och fick halvsvårt att andas. Försökte koncentrera mig på musiken, lyssnade på radio kanalen bandit rock, finns inget bättre när man är ute och går än att lyssna på rock/metall ... Tillslut lyckades jag varva ner det.
Vet fan ikke vad det var för kände inte riktigt igen den känslan.
Men ja, jag har ju som sagt inte ätit och sen var jag helt slut efter mötet, babblade på som en jävla bulltetrier på tjack!
Så det kan ju ha spelat in lite.

Ligger här och tänker på om jag ska ställa kl till 8 även om jag inte somnar än. Är jag inte rent för trött så kan jag fan se till att gå upp annars blir det runt elva.
Funderar även på om jag skulle utmana mig sj lite.
Be någon vän säga en bok jag ska leta upp på bibblan och sen gå dit och försöka hitta den, fota den så det inte tros man fuskar och sen smsa iväg det!
Är nära och bra till bubblan som ett första tränings centrum för min socialafobi.
Nästa steg kan man ta en affär eller nått , ja jag vet inte kanske låter skitlöjligt men jag behöver något som får mig till att verkligen göra det.


Annars har väl resten av kvällen flytit på , spelat lite och sen pratat i telefon med en gammal.

Nu känns det som jag kan somna så blir inte mer skrivande nu.

Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar