2011-09-27

Bara måste göras



Hittat en grymme sida om saker man kan hitta på med när man e uttråkad eller rastlös
Eller helt enkelt bara vill göra något man aldrig gjort innan.
Tror jag ska gå igenom den sidan och se vad man hittar för skoj.
Kommer posta det jag gör här på bloggen såklart. 
Rubrikerna på dom inläggen kommer vara nr från den sak jag valt ut från den sidan.
Kanske borde börja från nr 1 och göra alla.
Hmm kanske borde köra en utmaningstest. Att mina vänner ska utmana mig att göra något från sidan.
hmm hmm hmm
Fan så många ideer jag har i lilla huvudet nu.

Borde sluta skriva nu för känner hur den förvirrade galenskapen tar över mig ju mer jag skriver.
Men jag är inte riktigt redo än att släppa ut den.
Eller kan det vara så att jag inte är redo för att visa den för andra helt enkelt.
Det snurrar runt runt i huvudet och kroppen känns som den är speedad som fan.
Vad var där i mjölken jag drack?

Peace out

Flippz



0 kommentarer:

Skicka en kommentar