2011-05-23

no topic what so ever

Idag har det varit knas.
Sovit helt okej inatt men ändån vart jag skit trött, så det blev ut med hunden sen ner under täcket igen.
Klockan vart väl omkring två när jag gick ur sängen helt.
Ringde min käre *fabror* och pratade lita i en timme. Fan sjukt längesedan vi pratat ju.
Sen kolla jag runt lite efter lägenhet. Hitta en som jag sökt så jag hoppas verkligen
att dom kan vara storsinta och se förbi mina skulder och att jag har borgenär.
Hade varit så skönt att ha något eget. Samtidigt är jag lite rädd.
Här ute på landet är man ganska isolerad och det är lugnt.
Men jag måste komma ur detta nu, måste lyckas bryta mig ur detta fängelse.
Får nog svar imorgon om jag får den eller inte.
Hoppas hoppas hoppas hoppas...

Sen har jag varit lite nere i några dagar nu med. Tror det är för att jag saknar en viss person väldigt väldigt mycket.
Men det är bara att bita ihop och försöka stå ut.


Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar