2011-05-20

Min underbara vän...


I ca 16 år har vi kännt varann nu och med tiden har vår vänskap vuxit sig starkare. Det finns ingenting jag inte skulle göra för honom.
Vi kan prata om allt utan att lägga till eller förvränga sanningen för varann. Aldrig några lögner , vi dömer inte varandras handlingar, istället stötar vi varann och försöker hitta lösningar eller nya
vägar att vandra längs med.
Jag finns alltid här för honom no matter what.
Kommer alltid ta emot honom när han faller.
Underbara vän Du förtjänar det bästa här i världen , ett liv fullt med lycka och kärlek.
Tillsammans ska vi bekämpa våra olika demoner som satt sina klor i oss.
Tillsammans e vi oslagbara
♥ Jag älskar dig min underbara vän ♥
*syskon* kärlek

Dom tre muskutörerna
(gammalt foto)
peace out
//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar