2011-05-17

Min syster.....

Min syster är 3 år äldre än mig, vi har en väldigt bra och stark relation.
Både hon och jag har haft en jobbig uppväxt men vi har överlevt, för det är sånna vi är
Vi väljer livet.
För typ 7-8 år sedan ( tappat räkningen) så flyttade hon utomlands och skapade sig ett nytt liv.
I början var jag riktigt arg på henne att hon lämnade mig här med allt det jobbiga, men förstod henne samtidigt, hon var tvungen.

Jag älskar henne enormt mycket och saknaden av att inte kunna träffas när vi vill är riktigt tuff.
Men hon finns i mina tankar varje dag och vi pratar över internet och telefon ofta.
Blir ju inte samma sak men är bättre än inget.

Hon är min förebild, en stark kvinna som inte ser det själv många ggr.
hon lämnade allt här i sverige för att bygga sig ett nytt liv, utan någon som helst säkerhet eller plan.
Om inte det är stark så vet jag inte vad som är det.
Och hon har lyckats.
Hatten av för dig systra min.
keep going strong
fuerza
love life
freedom


Peace out


//flippz



0 kommentarer:

Skicka en kommentar