2011-11-28

Med vidöppna ögon och i sandaler av plast..

...ligger jag här i sängen och drömmer mig bort.
Vill så väldigt gärna sova, är skittrött!
Ögonen hänger ända ner till knävecken, men inte fan kan jag somna för det.

Idag var 6e dagen med concertan, och idag var det lite jobbigt när den gick ut!
Igår kände jag faktiskt knappt någonting, behövde inte ens ta stec.
Har även märkt att när jag pratat i telefon så har jag varit så där torrpundig igen, var likadant i fredags. Vet inte vad det kan bero på, kanske har jag vant in mig nu för jag vet ju att det inte är tabletten, är ju så jag blivit innan med utan den.
Ja, ja får se vad herr psykolog och läkare säger.

Det har varit värsta stormen ute idag med! 
Började igår med regn och blåst sen vart det rätt lugnt framåt små timmarna.
Det började igen nångång vid efter hmm ett idag att blåsa som fan. 
Sen runt fyra stilla det sig lite men fysatan sen blev det ordentligt!
Stackars tekkla hon blev orolig när blåsten tog i fönsterna och när det ven som fan.
Och jag ville bara ta mig ner till turken vid torget och handla nått att dricka för min käft var som sandpapper! Och turken som har tre trappor bort eller e det fyra hmm 1,2,3,4 o fem där e det, ja han hade stängt.
Men det gick fan inte gå ut, så fick lugnt sitta här hemma och slipa karmarna fina med käften.

Vid typ ett så hade det stillat sig där ute, så då tog jag tekkla och drog ner till min älskade läskautomat vid öp-kiosken...
OOOOOOO fy satan i gatan va de va gött!!!
Låg en och annan tak platta i tegel på vägen och nånn gran hade vält, så var nog tur man inte gick ut när det var som värst för med den turen man har så hade man väl fått en tak platta i huvudet!
Och inte fan tror jag det hade hjälpt heller, annars hade det varit välkommande!

Har även fått världens största finne på näsan!!
Den täcker fan nästan hela synfältet så jag knappt kan se vad jag skriver!!
Kan knappt hålla upp huvudet så stor den är heller.
Och det är inget påhitt!!
Ont som fan gör den jävlen med!

Och med dom orden säger jag godnatt!

Peace out

//Flippz


0 kommentarer:

Skicka en kommentar