2011-11-07

Sökandet fortsätter...

Den som kom på ordspråket * den som söker skall finna...* eller hur det nu går borde få en smäll på käften så han/hon vaknar upp.
För jag letar och letar men hittar fan inget !!
Ska ringa om en etta i Tomelilla idag, sen har jag mailat på nånna till både här i ystad och utanför.

Hörde att dom inte skulle göra det till bostadsrätter längre där jag bor, så jag maila hyresvärden att jag var intresserad av en etta eller tvåa och undra vad priset skulle ligga på.
Fick tillbaka att en etta kommer ligga på runt 5080 kr och att han vill ha 3 månaders depotion.!
För fan hur ska man ha råd med det!!!
Blev ganska chockad över den overkliga hyran .
Jag vill stanna i stan, slippa behöva oroa mig hur jag ska ta mig in till psykolog och läkare för min jävla sociala fobi. :(( 
Detta tar som fan på mig.
Men får väl bita ihop och se vart vägen leder.

Fick förresten concerta utskrivet i fredags men än har jag inte börjat på den.
Jut nu är jag rädd att jag ska må jättedåligt på den.
Att ångesten kommer bli värre och gillar inte det där med hjärtklappningar och hög puls :((
Ska bunkra upp med litta mat och dricka och sånt skit så man slipper tänka på det om man skulle må skit.
Läst att dom flesta mår bra när dom tagit den men att det är när den går ur kroppen som det är jävligast. 
Fan vad jag hatar mediciner, samtidigt så kan ju denna hjälpa mig.
Måste ta mig i kragen och få in i huvudet att det kommer gå bra.
Funkar den så funkar den annars får jag skita i att ta den och se om man kan finna en annan lösning.!

Blir fullständigt galen på ALLT!!
Ge mig mitt liv tillbaka förhelvete!!

Peace out

//flippz 



0 kommentarer:

Skicka en kommentar