2011-11-08

Godmorgon!!

Är helt slut idag, vet inte varför mådde hel skumt igår med en sjuk huvudvärk och frös gjorde jag med. Kände mig allmänt dålig.
Idag e jag lite bättre men fortfarande ont i huvudet.
Ska försöka ta mig till affären med,
Vilket känns som det kommer bli världens projekt just nu :(

Inte börjat på concertan än , vet inte om jag ska ta det efter helgen när min dotter varit här.
Fast det kanske jag sagt innan. Bloggar från mobilen så kan inte titta efter. Jaja skitsamma lite upprepning har ingen dött av.

Jag ringde ju på en etta i tomelilla är samma som hade den i borrby så får se vad dom säger.
Mejla även på en 3a i t-lilla där inflyttningen är nu typ. Så kommer bli riktigt tajt med pengar om jag skulle få den.
Men det får gå. Har inget annat val.
Får göra det bästa av allting isåfall typ.
Och det hade varit skönt om Feliza och jag fått eget rum.
Men ja , jag håller förväntningarna nere. Det är lika bra.
Slipper man bli besviken.

Annars utöver allt annat så har jag haft några dagar som inte varit så jätte jobbiga.
Ångesten har inte varit lika påtryckande och jävlig här hemma utan det har mest varit när jag skullat gå ut.
Men sömnen har det varit värre med
Förstår inte varför jag bara inte kan somna när jag är så trött på kvällen.
Men ja det kanske ändras sen, ska gå upp tidigt för att ta concertan så då får man hålla sig uppe kanske.
Måste fixa rutiner med. Det håller kanske en två dagar sen är det in i det gamla igen för att jag blit utråkad eller inte ser resultat.

Nu ska jag ta mig upp och ut med tekkla , förhoppningsvis kan vi gå en längre runda , får se hur pass långtvi hinner innan jag vänder.
Men jag ska fan klara detta.
Finns inga andra alternativ.
Bara så trött på att jag inte kan bli frisk på stutts.

Peace out

//Flippz


0 kommentarer:

Skicka en kommentar