2011-11-22

Höst!



Det märks att det är på väg mot vinter nu.

På bara en kort stund gick det från varmt till kallt!
Hösten är underbar med alla färgskigtningar på löven, men det är nog det ända.
Ja och om man varit ute på långpromenad att Sen få komma in i värmen och fixa lite varm oboy, krypa ner i soffan och sen när mörkret kommer tända en massa ljus.
Jag försöker förtränga min situation så mycket som möjligt för verkar som im jag icke hittar nånn lösning.
Inte fått något svar från soc.
Ska försöka ringa till dom eller kanske dom på psyk vet vad jag kan göra. Kanske skulle be om ett intyg från psykologen eller läkaren som jag kan ge till dom på soc som styrker mitt måeende och min situation.
Kanske finns många som mailar till dom.
Ska krypa ner under täcket nu för är ganska trött.
Så om jag inte glömmer det så skriver jag lite mer om denna dagen imorgon.

Peace out

// flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar