2011-08-16

Teckna....

Igår surfa jag runder lite på nätet och fick syn på karaktären Jack Skellington ifrån filmen The nightmare before christmas och blev sjukt sugen på att teckna.
Jag tecknade väldigt mycket när jag var yngre , det var min verklighetsflykt.
Jag älskar rita en figur el liknande som jag sett på frihand, vet inte varför egentligen , men tror det kan ha att göra med att jag har så svårt för att hålla fast mina tankar att det inte är ofta jag kan teckna det jag ser i mitt inre öga , eller vad man nu kallar det för.
Och oftast blir dom ganska dystra.
I vilket fall tänkte jag dela med mig av mitt hastigt ihopa tecknade mästerverk (hahahaha NOT)
Tyvärr så har jag inget bra papper att rita på eller ordentliga papper så han blev långt ifrån vad jag ville ha.
Speciellt med skuggning och lite annat smått.



peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar