2011-08-27

Mitt i nazzen...

Som vanligt tickar klockan på och jag ligger fortfarande sömnlös som en jävla idiot.
vet inte vilken vecka jag är inne på nu med minimal sömn.
Hjälper ju knappast min ångest bli bättre.
IDIOTI
Japp , jag är nu riktigt förbannad över att inte kunna leva normalt.
Kunna röra mig ute bland människor , så som jag alltid gjort förr.
Visst man säger att jag ska ta det lugnt det tar tid att bli bättre. Men jag vill bli bra nu.
Satt i över två timmar här hemma innan jag klarade gå till hemmakväll för att köpa mitt godis.
Om människor hade förstått hur jävla svårt det är för mig vad jag känner i min kropp, hade dom inte ifrågasatt.
Jag väntade att ta mig dit tills en halvtimme innan stägning kl 23, så där var helt tomt.
Skönt.

Men vägen dit kändes som en pärs, ville vända flera ggr.
Så tungt för att andas och svetten bara rann av mig.
den obehagliga värmen som spred sig runt hjärtat/bröstet.
Hur i helvete kan kroppen reagera så när min tanke är något helt annat?
Men jag säger FUCK den för jag klarade det.
JAG KLARADE DET
utan att dö, som det så underbart känns som man ska göra.
En seger till mig igen.
Men vet att nästa gång jag ska ta mig ut till affären kommer jag ha samma kamp.
Ibland lyckas jag ibland måste jag vända.
Men jag räknar aldrig mina motgångar jag låter dom bara passera.
Får inte fästa för stor vikt vid dom.

Jag har gått igenom för mycket skit i mitt liv för att ge upp nu.
Det kommer bli bra. 
Jag är stark



Peace out

// flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar