2011-08-15

Det Kom Ett brev....

Detta damp ner i min brevlåda idag ihop med två dubbeltriss:

Har inga ord för hur överraskad och glad jag blev.
Det där med lottorna hänger ihop med en länk jag delade med mig av.
Min vän var skeptiskt mot sånt och sa han hellre köpte lotterna till mig.
Trodde han skämtade.
Så dimper detta ner liksom.
Upprepar vad jag sa till honom: det kvittar om jag vinner 1 miljon eller ingenting, för jag e fan redan rik som har en  vän som Mr J i mitt liv.
Det är värt mer än alla pengar på jorden.

Mr.J

Du anar inte hur mycket det du skrev betyder för mig.
Det har fått en hedersplats på väggen bredvid sängen, där har jag saker som e mig närmast hjärtat.
Och det är fan inte mycket :)
Och du kommer få stanna kvar där.

Fortsätt vara den underbara person du är.

Jag Önskar dig all lycka och välgång här i livet.



Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar