2011-04-09

Tillbaka till rötterna....

eller ja halva roten e från ystad och andra halvan från österlen. Men är i vart fall tillbaka till ystad.
Omständigheterna kunde ju varit bättre men såg ingen annan möjlighet att kunna vara kvar på det stället.
Det ena förstår jag men fan inte det andra och det var det som gjorde mig sjukt arg och förbannad.
Att man ens kan tänka i dom banorna när man har en närstående som befinner sig på ett ställe för hon är sjuk... Det går över mitt förstånd. Känns som man varit en jävla pengako som skullat mjölkas till sista droppen.
Jag är arg, sårad och besviken....
Men det hela vändes ju mot mig som vanligt. Så jag tänker inte ens ta den disskutionen även om jag har
en hel del att säga om hur det varit.
Välkommen till verkligheten..


Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar