2011-04-09

ont i kroppen...

burit och haft mig idag men skönt att få allt gjort på en gång. Men min kropp
tog nog lite mer stryck än vad jag trodde... Känner av att min rygg e helt paj nu.
Blir lägga sig i sängen och sträcka ut sig så gott det går. Lär bli ett helvete imorgon
både ömhet och måeendet. Men det tar jag då. Nu ska jag bara slappna av resten av kvällen
Med massor av mys med kenzo och tekkla.


                             En trött tekkla på väg mot ystad
                           Kenzo ville vara med i förarsättet
                              ville nog prova köra med
                          Framme i ystad blev det mys ute i solen:


                       Sen blev det en vilostund med mig
                    Fick syn på mamma tekklas ben och va ju tvungen att smaka
                   Sen lite bus med mamma
                    börjar bli lite trött
                   Lite vatten till kvällsmaten
                       ooooo där somna man
Och nu ska denna kvinna med krypa ner i sängen ... Ha det bäst och må gott

Peace out

//Flippz



0 kommentarer:

Skicka en kommentar