2011-04-01

Liten mini semester från verkligheten...

Har åkt ner till mamma idag ... Inte träffat henne på 5 år tror jag. 
Inte så komplicerat egentligen men inget jag vill gå in på så direkt.
I vilket fall så sitter jag i mitt gamla rum och det känns ganska bra. 
Första gången jag åkte bil sen jag blev utskriven från psyk så dagen har gått till att jag varit
skit nervös och rädd. Vet inte riktigt varför men det är något som jag har i mig hela tiden sedan jag sluta med medicinen. Känns som om jag har en panik/ångest attack på gång hela tiden och har svårt för att andas ordentligt...
Känns skit skumt men antar att det är för att jag inte är van att andas med magen som man ska utan jag har alltid gått och varit spänd och andats uppe vid bröstet istället.
Ja ja skit samma det kommer bli bra en vacker dag. Ska göra allt för att övervinna denna hemska sociala fobi jag fått och GAD:n . Är fan inget man önskar sin värsta fiende ens.

Tog en skogstur med min älskade tekkla idag för att försöka lugna mig lite. (gick inget vidare men skönt ändån)



  Ätit god mat hoss mamma med ikväll . Börjar blir lite trött nu så ska snart lägga mig. 
Känner mig lite lugnare nu och hoppas det håller i sig och att jag får en lugn biltur tillbaka till syrran på söndag.
Övning ger färdighet så det är bara att kämpa på och ta en dag i taget...

Peace out 

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar