2011-04-02

så trött

Är riktigt trött idag... Vet inte om det beror på spändheten jag haft i några dagar för att jag skulle till mamma eller om det är något annat.
Vilket som så har jag mått upp och ner idag. Är skit jobbigt när man inte kan ha en jämn kurva underdagen. Ena stunden kan jag må bra sen helt plötsligt börjar det sticka vid hjärtat
och jag kallsvettas på händer och fötter blir jätte yr och får svårt för att andas... Orkar fan inte. Men måste försöka stå ut.Ta en dag i taget.
Precis ätit middag så nu ska jag vila en stund tänkte jag... Ja om kroppen vill ta och stressa ner.
Känner hur tunga ögonen är på mig och all energi är borta...

Föresten hitta ett fotavtryck från när felizia var runt 4 månader gammal. Vi gjorde de i lera 981221.
Nu är hon fan snart 13 och har stl 38 - 39 . Väldigt stor skillnad :)

Må gott och lev väl

peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar