2011-01-15

Vuxna människor

Vart går gränsen mellan mobbning och psykisk trakasseri? Jag kommer snart lägga upp ett urklipp om vad en av mina vänner fått stått ut med , Vad hon har sett andra skriva om henne.... Och jag vill ha era åsikter om det är rätt eller fel att beete sig på detta vis.

Människor skriver bloggar för sin egen skull men dom skriver det oxo för allmänhetens beskådning.
Och på så vis har man ett viss ansvar över vad man lägger ut och vad som skrivs.
Enligt mig har det varit rena häxjagten på min vän. Och på personens blogg har jag grundligt utryckt mina känslor för vad man borde tänkt på. Jag har inte skrikit , anglagat eller ställt mig emellan, Kommer även lägga upp det här.
'Det jag vill veta är det rätt att behandla en människa på detta sätt?

peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar