2011-01-15

Jag reagerar.... och skriver på nästa blogginlägg

Urklipp från hennes blogg:


Endast för mammas skull...

Tog jag bort alla kommentarer, Mamma ringde idag nu hade * ringt igen.

Nu ska HON blanda in ALLA! Precis ALLA.
Jag orkar inte lägga ner tid på den konstiga delen av släkt.

Och * kalla mig inte LILLASYSTER! För vi är inte det längre...

Från och med nu säger jag upp ALL kontakt med familjen på mammas sida, det finns ju undantag.


Men * en sak ska du ha klart för dig, att du får fan se till att lära dig att man kan inte säga vad fan man vill och sen att andra inte säger något annat.

Och tänk på en sak till:
Varför har du ingen som du umgås?
Varför bråkar du så ofta med folk?

Det kan inte vara så att det är DIG det är fel på?

Jag ringer inte Sverige runt för det är något, och sen vad jag skrev om * för någon månad sen, vad FAN har du med det att göra? Jo inte ett PISS! Men det var nog bra att jag gjorde det, för nu är han en helt annan människa och pappa.

FLYTTA TILL MÅNEN DÄR FÅR DU NOG VARA I FRED!

Du kan ju börja med att svara när man ringer, nä det är du för feg till. Finns ett ord, jävla mes! Sitta bakom datan och skiva kan du göra.

Jag länge inte brytt mig om vad du har skivigt för jag har ju tänkt att du är ju inte helt frisk pga av din diagnos. Men nu är det bra! Jag tåler inte hur mycket som hellst.

OCH OM JAG NU ÄR DIN LILLASYSYER, VARFÖR LÅSTE DU IN MIG I DIN LÄGENHET SÅ DU KUNDE GÅ OCH KNARKA???


Tack å hej för mig!


Kommentarer (NOTERING FRÅN MIG : Hon har tydligen tgit bort en hel del av kommentarerna som skrevs innan däribland min reaktion men jag har samma linje genom hela för fick inga svar på mina frågor.)

Postat av: jessica
** om du nu är en bättre och starkare person än vad ** är borde du då inte sluta med häxjakten och inte bry dig. Istället för att skriva ut det på din blogg så tydligt. Och du har använt hennes namn. Men det kvittar det som jag reagerar på är att du tillåter andra människor skriva så sjuka saker om henne. Du om någon borde veta hur hon tar det. Och istället för ni annonserar ut era tvister är det väl bättre att ni tar det privat? Vem som helst hade mått ännu sämre än vad dom redan gör när man får läsa vad människor skriver om en. Vad har ** gjort dom och dom får bara en sida av myntet innan dom utalar sig borde dom ta reda på lite mer om vad som händer runt om eller? För det är inte bara kritik som ges mot henne det är rena påhoppen. Och sofi ge mig en enda anledning till varför hon skulle tas in på hispan som du så fint uttrycker det.
2011-01-13 @ 17:23:47
URL: http://jezzica-mylife.blogspot.com/
Postat av: systern
Sen igår skrev jag hennes nam, sen dom anmälde mig. Jag tillåter inte folk skriva sånt, om du har missat den lilla detaljen har jag tagit bort alla kommentarer. Lösa privat, hon svarar inte. Och när man skriver så fattar hon inte. Men hon kan iaf hålla sig till sanningen. Annonsera, jag skrev bara att jag hade sett en filmklipp...
2011-01-13 @ 17:51:13
URL: 
Postat av: jessica
ja du tog bort dom idag.... varför lägger du inte in att du ska grannska kommentarerna innan dom läggs ut istället. . . ? Det är det som retar mig att du tillåter folk skriva sånt. Och att det är barnmisshandel. mm. Oavsett vad ni tycker om varann så gör man inte såhär. och att hon la ut det videoklippet var inget du behövde ta upp i din blogg för allmän reaktion. Om jag hade lagt upp ett klipp på felizia när hon var liten där jag lärde henne säga jag älskar A.I.K. Hade du tyckt samma sak om mig då. Att jag var sjuk som inte lät mitt barn tycka vad hon ville typ. ? Ni provocerar varann lika mycket men du säger hela tiden att du är mognare osv och att hon är sjuk ( syftar på hennes diagons) Borde du inte visa det genom att inte lägga upp allt sånt här i din blogg då eller förhindra människor att skriva riktigt omogna och elaka saker. ? Detta är mellan dig och henne. Du säger att hon drar in alla att hon ringer och gråter till er mamma. Men du gör precis samma sak genom att ta upp vad som händer er emellan här. För allmänhetens beskådning. Och visst en blogg är tillför många saker. Att lufta ut sina känslor, skriva av sig mm. Men där finns gränser. Och du skulle tagit bort dom kommentarerna redan när dom skrevs. Du har väntat med det tills nu. Hur hade du kännt det om någon skrivit så om dig?
2011-01-13 @ 18:10:22
URL: http://jezzica-mylife.blogspot.com/
Postat av: lola
en blogg är till för ens egna tankar och funderingar!!!! om man stör sig så mycket så sluta läsa fattar inte varför ni flyger på denna personen!!!!!!!du äger***
2011-01-13 @ 22:00:34
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Sofi
Jag tycker att DU Jessica inte ska säga åt vad ** ska skriva och inte skriva,det är väl hennes blogg och en blogg är till för allmän beskådan! Vill hon inte ha förhandsgranskining så är det väl upp till henne och inte DIG,ha du det i din blogg om DU vill. Jag tycker inte du ska hacka ner på ** för det ÄR *** som har startat detta tro mig jag VET! Hon borde spärras in och få hjälp med sina problem,sin egna påhittade BorderLine som hon säger att hon har,där har du 1 anledning,vill du ha fler???
2011-01-13 @ 22:00:36
Postat av:utsatta systern
Om jag får gissa vem som är anonyma här, så säger jag;
* ***?
* ****, kanske?
* ****?

Men vet ni vad; Jag unnar er att skriva en massa saker om mig. Jag unnar er att tro vad ni vill om mig. Jag unnar er att få ha detta roliga! Och jag unnar er att fortsätta skriva en massa grejer om mig; "sanningen om ***, den psykopatiska mamman som lär sin 3åring om Gud".
Varsågod! Jag unnar er detta.
2011-01-13 @ 22:42:24
Postat av:utsatta systern
Du som har konto hos BLOGG.SE, här följer lite regler.

Ansvar för Publicerat Material

1. Medlem ansvarar själv för de inlägg som medlemmen publicerar på sin blogg. Medlemmen ansvarar även för innehållet i de kommentarer som besökare lämnar på medlemmens blogg. Såväl medlemmens egna inlägg som besökares kommentarer anses utgöra publicerat material och måste följa BBS-lagen.

2. Blogg Esse förhandsgranskar inte Publicerat Material och kan inte göras ansvarigt för innehållet i Publicerat Material.

3. Publicerat Material får inte:

■ Kränka, hota eller förtala andra personer eller utgöra intrång i andra människors privatliv

■ M.m...

Postat av: jessica
oj oj oj sofi...... jag har inte sagt till ** vad hon ska göra..... jag har påpekat att jag tycker det är fel. För era kommentarer är helt sjuka. Och jag tycker at vissa saker som skrivits har varit väldigt omogna och kränkande. Och jag har inte hackat ner på ***.... var har du fått det ifrån? Vill jag gärna höra det från henne själv om hon tycker det. Men hade du tyckt det varit okej om någon hade skrivit så om dig? Det tror inte jag.
2011-01-13 @ 22:59:44
URL: http://jezzica-mylife.blogspot.com/
Postat av: systern
****

Kan ju säga som så att det är JU inte **** iaf. Hon har tentaplugg att tänka på, sen skulle hon inte få för sig att skiva såna saker. *** är det inte, för hon läser inte min blogg. Mona vet jag inte för henne pratar jag inte med...
2011-01-13 @ 23:06:26
URL: 
Postat av: systern
*** lite info till dig!

**, sitter i södertälje och skriver tror inte att det är någon vi känner!

**, I Lund

Den andra som skriver mycket är från Ystad.

Jag har ju ipnummer och kan ju kolla från vilken stad det kommer ifrån! ;)
2011-01-13 @ 23:19:35 
URL
Postat av:utsatta systern
Okej - då ber jag om ursäkt för att jag anklagade **, jag trodde faktiskt också att hon är en vuxen människa, som inte beter sig såhär. Men jag bara gissade eftersom ni är så tajta. Men då ber jag hemskt mycket om ursäkt för att jag trodde det, det är absolut inte min mening att anklaga någon på falska villkor. Som sagt, jag gissade bara.
2011-01-13 @ 23:19:41
URL: 
Postat av: utsatta systern
Du har IP-nummer, så du vet vem det är som skriver, ändå låter du det fortsätta?? Ge mig det där IP-numret från hon som bor i Ystad då. Det vågar du inte.
2011-01-13 @ 23:22:42
URL: 
Postat av: Systern
Nä jag vet inte vem som skriver, det kan bara Polisen få reda på. Men datan finns i Ystad trakten. Vad ska du ha det till då? Och varför skulle jag ge det till dig???
2011-01-13 @ 23:24:06
URL: 

2011-01-14 @ 00:00:19
Postat av: ***
Men snälla *** tror du inte att jag har ett eget liv? Kan jag bertätta för dig att jag har..jag har annat o göra än o sitta o kommentera en massa bloggar på nätet. Men jag hörde att du trodde att d kunde va bla annat jag som kommenterat en massa på Lees blogg. Du vet oxå att jag är ärlig och säger vad jag tycker och tänker och därmed står för allt jag kommentera på fb om dig!
2011-01-14 @ 13:24:03

0 kommentarer:

Skicka en kommentar