2011-01-02

Välkommen 2011



Så då vart det nytt år igen, (och ännu en nykter nyår  ) får hoppas detta bringar bättre saker med sig än vad förgående år gjorde. Men det är bara att kämpa vidare.
Min kamp mot mig själv har börjat igen, nya läkare nya mediciner ingen grundlig undersökning.
Vill inte ta den nya medicinen är trött på att dom bytar hela tiden. Har en som funkar lagom bra men måste gå upp I dos. Men bara för min nya läkare inte skriver ut den ( en policy för henne) pga att den är beroende framkallande så ger hon mig en annan sorts medi…..

Trots att hon sitter och säger att jag måste genomgå en grundlig undersökning innan man kan faställa vilken sorts medicin jag ska ha. Fuck vad jag är trött på all den här skiten. Trött på att alla läkare säger olika. vägrar snart vara med I deras jävla karusell av olika regler och mediciner. Gör vad ni ska istället för fan för jag vill inte ha det såhär längre, Fången I min egen jävla kropp….. slussandes mellan olika saker. Stress över att jag måste bli bättre snart bla bla bla.

Försöker hitta lägenhet med.  Felizia vill jag ska bo I ystad men känns inte så jävla suget på att flytta tillbaka till den hållan där dom flesta är så jävla fejkade och falska så man kan spy. Vet sj inte riktigt vart jag vill bo, helsingborg, hässleholm. höör, lund eller kanske malmö. Får se vart mina fötter tar mig denna gången.
måste dra
peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar