2011-01-05

nattuggleri

Sitter just nu i köket och tar mig en cigg. Har en massa tankar som snurrar i huvudet.

Funderar starkt på att sluta röka med, men just nu har jag nog inte den styrkan till att göra det. Jag e såååå kass.

Vill bara lägga huvudet på kudden och somna, men nej så lätt går det ju inte.
börjar bli trött på den här sömnlösheten. Men va fan livet går vidare och jag håller fortfarande upp mitt huvud .... :P


Vet inte riktigt vad jag yrar om just nu men det är inget ovanligt.


morgondagen blir det träning, solning och ner på sjukan för att lämna blodprov. Har ingen aning om vad det är för koll dom ska göra får väl fråga när jag kommer ner. Var min nya läkare som ville ha det.


Hon vill göra en ordentlig undersökning på mig för att faställa en diagnos.
Har ju redan fått en som visade sig vara borderline-känslomässig personlighets störning.
Hahaha kunde jag själv sagt. Men det e fan inte lätt att leva med det eller leva med mig. Jag är som en berg o dal bana. Kan inte styra mig själv allt som oftast.
och det är nog den jobbigaste biten....


nu ett nytt försök till sömn


pace out


//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar