2010-08-28

SkåneLand


20100827245
Igår bar det av till skåne. Vid 13:00 börja färden ner.
En vän skulle lämna glas från sitt jobb nere I malmö så då kunde man ju lika gärna hänga med och bli avkastad I sina hematrakter Smile 
För min hund Tekkla så gick färden som en dans var första gången hon inte blev så åksjuk så hon kräktes
2010082724420100827243
                                                                                         
Men jag däremot vart riktigt förvirrad och knas av Iktorivilen så vi fick stanna till så jag kunde få lägga en laddning. (Kräkte) Yärk .Men kändes lite bättre efteråt I vart fall. Allt kändes betydligt bättre på kvällen och jag somnade in relativt tidigt, vilket jag inte varit speciellt bortskämd med den senaste månaden.
Har kastat I mig medicin nu, men tog bara en halv idag för att se om det är lite lindrigare att börja med. Tog den för en halvtimme sen och ögonen har redan börjat gå I kors på mig.
Så blir att hälla sig en timme el två innan jag tar tag I dagen.

Peace out
//Flippz 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar